Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

BLIV RÅDGIVER HOS INDKØBSNETVÆRKET

Attraktiv mulighed hos indkøbsnetværket for dig, som kan både sælge og rådgive. En succesrig professionel platform - frihed til at skabe din eget virksomhed

De bedste rabataftaler​​

Indkøbsnetværket giver markedsledende rabatvilkår til tusindvis af kunder på tværs af landet. Rabataftalerne er med kendte brands og leverandører inden for næsten alle typer almindelige indkøb så som energi, brændstof, forsikring, kontor, tele/IT, bygninger/håndværk, bil-leasing m.m.

Hovedkontoret ligger på Søren Frichs Vej 52 , 8230 Åbyhøj. Vi er p.t. 13 rådgivere tilknyttet det landsdækkende netværk.

Et rigtig godt produkt til dine kunder

Når du bliver en del af Indkøbsnetværket, laver I sammen et kickoff program inkl. leverandørtræning, og du slippes løs på markedet med materialer under armen og med et veludbygget CRM-system. Du opbygger og vedligeholder din egen kundeportfolio. Aftaler, kundernes forbrug, IT og netværket generelt administreres på hovedkontoret.

Der er fuld gennemsigtighed i alle kundeforhold, omsætning og indkøbsaftaler til kunderne. Der er styr på tingene, så du, Indkøbsnetværket og kunderne sammen kan udnytte de gode aftaler.

Du får løbende sparring og træning sammen med kollegerne. Din hverdag er på hjemmekontoret og ude hos kunderne. Salg, et højt aktivitetsniveau og sparring med kunderne er blandt dine fokusområder for at opnå succes.

Nytænk kundernes indkøb - gør en forskel

​Du er rådgiver og sælger. Indkøbsnetværket giver dig et stærkt og gennemprøvet koncept. Du skal være motiveret for at opsøge nye kunder og få dem startet i at spare penge, og så skal du være god til at drive din egen forretning.

Troværdighed, struktur og høj energi er blandt de vigtigste egenskaber. Du er professionel og en god kommunikator. Den erfarne sælger med et stort netværk og tro på egne evner kommer hurtigt langt. Jobbet er også for dig, der er ny i salg, men kan genkende dig selv i annoncen, men som også tør kaste dig ud i en udfordring , der kræver nogen tid, før du kan leve af det på fuld tid.

​​

​Eget CVR-nummer på fuld tid eller ved siden af noget andet

Professionalisme, etik og god service er særdeles vigtigt hos Indkøbsnetværket. Du oplever, at kunderne får en masse fordele ud af at være medlem.

Med eget CVR-nummer "ejer" du dine kundeaftaler, som fra start og over år genererer stigende indtægt til dig. Flere kunder og øget brug af aftalerne danner et særdeles attraktivt indkomstgrundlag, kombineret med stor frihed under ansvar. 

En række af konsulenterne i netværket arbejder deltid. Det styrer du selv. 

Det siger vores rådgivere​

"Efter mange år som lønmodtager med forskellige ledertyper og -stile, var ønsket om ”at bestemme selv ” vokset så stort, at da chancen kom, var der både vilje og lyst til at tage springet ud på dybt vand. Økonomisk var der et vist råderum og da der samtidig var mulighed for supplerende indtægt, gav det mod på at starte egen forretning med CVR nummer.

Min baggrund er mange år med personligt salg og kundekontakt, suppleret med en handelsskole uddannelse."​

Hvad er vejen til succes?

Netværk var fra dag 1 nøglen til succes, samt stærk vilje, energi og vedholdenhed. Jeg opstillede målsætninger for omsætning og antal kunder, jeg skulle skabe måned for måned. Både for det første år, samt en plan for de kommende år. Det er altid skønt efter en uge eller måned at se, når tingene lykkes og dermed bidrager til at indfri mine målsætninger.

Det smarte koncept, som Indkøbsnetværket er bygget på, indebærer for mig at:

- der gives frirum til at skabe egen succes med et administrativt set-up, der giver den nødvendige information og dataoverblik. Dette kan sikre at indsatserne overfor kunderne styres stramt.

​- der løbende sparres med gode kollegaer og modtages kundeleads, som bidrager til successen.

- kunne opbygge en porteføljeforretning, se porteføljen løbende vokse som følge af egen og kollegaers indsats. Det skaber motivation og drive.

- vide, at en portefølje reelt skal ganges med en faktor på mindst 6.

- kunne bevæge sig i mange forskellige virksomheder, er menneskekender samt er parat til at bruge meget tid – også med telefonen i hånden.

I 2022 runder jeg en indtægt på 750.000 kr. efter 4 år med en gennemsnitlig udbygning af porteføljeindtjeningen med knap 200.000 kr. ​Og det er bare begyndelsen.​

"Min vej til Indkøbsnetværket tager udgangspunkt i en karriere, som strækker sig over 40 år, startende med butiksuddannelse, salgskonsulent B2C, salgskonsulent B2B og Indkøbsrådgiver.

Jeg er entreprenør, innovativ, ser muligheder, kan lide at få ting til at ske og motiveres af at se det lykkes. Jeg drives af den professionelle dialog mellem leverandør og kunde, som resulterer i sparet/tjent ”tid & penge” med fokus på det rigtige produkt fra en leverandør, som leverer til tiden."

I mere end 20 år har jeg skabt min egen hverdag og succes. Fællesskabet som selvstændig, hvor vi via ”erfa-møder”, leverandørmøder og uddannelse gør, at jeg aldrig føler mig som den ”ensomme ulv”, men får energi, inspiration og motivation til at nå de mål, jeg har sat mig."​

Analysedelen:

Vores position som uvildige rådgivere, gør processen med at samle materiale til en analyse meget lettere. Analysen danner grundlag for vores dokumentation af kundens besparelse og både i tid og penge og gør at vores honorar og abonnement er let tjent ind.

Hvorfor Indkøbsnetværket:

Jeg kan gøre det jeg er bedst til, nemlig B2B salgsprocessen, dialogen imellem leverandøren og kunden samt vedligeholde kunden. Et abonnementsbaseret koncept, hvor porteføljestrategien sikrer mig indtjening mange år fremover.

Indkøbsnetværket HQ:

HQ er garant for, at jeg ikke skal bruge min tid på det som normalt dræner en sælger eller den lille enkeltmandsvirksomhed for energi. Systemer og assistance når der er behov for det, bl.a. via IT, webCRM, nyhedsbreve, leverandørforhandlinger, salgsmateriale, strategiske setups og meget mere. Glæden ved, at det er min forretning og mine kunder, giver mig motivation og energi i hverdagen, til at bygge en stor og sund kundeportefølje. Foreløbig her i år 2 når min årsindtjeningen på min portefølje godt 410.000 kr.​

Kan vi udvikle os sammen?​

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Indkøbsrådgiver og Partner Bent Sørensen på 30 94 88 80. 

Ellers ser vi frem til at lære dig at kende via din ansøgning og dit CV, som du sender til bs@indnet.dk

Vi ser ansøgninger igennem og kalder til samtaler løbende (landsdækkende).​